HomeOver onsLidmaatschapAdviesScan Landendossiers Nieuws Thema's BeoordelingenWebwinkelContact

Achter de schermen bij Mondi

Ruim drie maanden na de introductie van de nieuwe website is er nog een hoop werk te verzetten. We wisten dat met de introductie van de AdviesScan en de volledig vernieuwde website er veel belangstelling zou zijn.

Maar hebben er geen rekening mee gehouden dat we de hoeveelheid aanvragen niet zouden kunnen verwerken. Door actief de diensten van Mondi onder de aandacht te brengen, ervaren leden op welke proactieve wijze Mondi behulpzaam kan zijn. Van zowel de aankoop- als verkoopbegeleiding wordt nu al veel gebruik gemaakt. En dat is nu precies waar we veel voldoening uit halen: leden krachtdadig behulpzaam zijn om tot weloverwogen beslissingen te komen.
Leden behulpzaam zijn, is en blijft de eerste prioriteit van Mondi.

Werkzaamheden
Mondi heeft nog veel werk te verzetten. De nieuwe website is ontwikkeld om de toegankelijkheid voor het raadplegen van informatie voor leden te bevorderen. Maar ook om makkelijker aanvullende diensten onder de aandacht te brengen, juist om leden preventief te begeleiden en adviseren. We begrijpen goed dat een volledig nieuwe structuur ook wennen zal zijn. Ook voor onszelf. Nu krijgen we vragen binnen van leden, maar ook van mensen die geen lid zijn, via de website, per e-mail, per telefoon, pagina’s dikke contracten worden toegestuurd per post, soms aangetekend. Of we dan ‘vrijblijvend eventjes een advies kunnen uitbrengen.’ Als iemand een contract toestuurt, ongeacht in welke taal de overeenkomst is opgesteld, dan kan Mondi niet zomaar ‘even’ vrijblijvend een advies uitbrengen. Mondi en alle deskundigen met wie de belangenorganisatie werkt, heeft een beroepsaansprakelijkheid. Dus we gaan zeer zorgvuldig om met het verschaffen van advies en informatie.

Spelregels | vragen stellen
Natuurlijk willen we graag iedereen helpen, maar dan doen we als belangenorganisatie onze leden te kort. Mondi neemt vanaf dit moment uitsluitend vragen over de aankoop, bezit en verkoop van vastgoed van leden in behandeling. Als u als lid een vraag wenst te stellen, kan dat onderaan de pagina van een land uit het landendossier. Het antwoord of de status van de vraag kunt u raadplegen nadat u zich als lid hebt ingelogd. Als Mondi de vraag in collectief belang kan beantwoorden, dan is het antwoord voor alle leden te raadplegen. Als de vraag gaat over een persoonlijke situatie, waarbij advies op maat gewenst is, dan dient u te beschikken over een Mondi lidmaatschap Premium. U hebt dan als enige ook toegang tot het antwoord of de door u gewenste informatie. Met een premium lidmaatschap bestaat de mogelijkheid om telefonisch overleg te plegen wel, nadat de casus/vraag via het landendossier onder de aandacht is gebracht.

Mondi beseft dat uw geduld in een aantal situaties op de proef gesteld zal worden. Wij houden niet van half werk, dus als we iets doen willen we dat ook naar volle tevredenheid doen. Mondi hoopt op uw begrip voor eventuele vertraging die alle werkzaamheden met zich mee brengen. Het doel is natuurlijk om een perfect functionerende website te hebben, waarbij we u veel mogelijkheden op een presenteerblaadje aanbieden.
 

Facebook Twitter LinkedIn YouTube Andere share mogelijkheden

Geschreven door Rob Smulders
Datum: 17-07-2017

Terug naar overzicht

Lid worden van Mondi: verstandige keuze!

De oorsprong begint in 2001, maar sinds 2005 ligt de focus van Mondi als belangenorganisatie vooral op het preventief informeren van aspirant-kopers en eigenaren van een woning in het buitenland. Mondi beschikt over een schat aan deskundige informatie, ervaringen, een deskundig netwerk en heeft toegang tot waardevolle bronnen om tot een objectief, informatief en betrouwbaar oordeel te komen.

Leden kunnen onbeperkt vragen stellen onderaan de pagina van het landendossier of themapagina naar keuze.

Mondi lidmaatschap Plus of Premium
Snel online geregeld!


Criteria Mondi Professional kwaliteitslabel en het Mondi Approved keurmerk

Meld u aan voor de Mondi nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van praktische waardevolle informatie en actuele ontwikkelingen.
Laat u inspireren door reportages: objectief, informatief en betrouwbaar.

De nieuwsbrief wordt ongeveer 1 x per week verstuurd
Een moment geduld...
Als respons van de website uit blijft,
neem dan contact met ons op.

Contact Sluiten