HomeOver onsLidmaatschapAdviesScan Landendossiers Nieuws Thema's BeoordelingenWebwinkelContact

Bloggers, vloggers en schrijvers gezocht

Het bereik van Mondi via haar website is groot voor de nichemarkt waarin de belangenorganisatie actief is. In 2019 bezochten maar liefst 531.807 bezoekers de website van Mondi en werden 2.527.302 pagina's (lees: voornamelijk artikelen)* geraadpleegd over het tweede huis, emigreren en beleggen in vastgoed. Dit jaar gaan we die aantallen niet meer realiseren. Vanaf 2001 heeft Mondi een uitgebreid internationaal netwerk opgebouwd, maar de redactie staat altijd open voor (ervarings)deskundigen die kennis en ervaring via het platform van Mondi willen delen.

Mondi richt zich op Belgische en Nederlandse:
  • Aspirant-kopers en eigenaren van een tweede woning;
  • Aspirant-kopers en eigenaren van een woning, die (semi)permanent in het buitenland (willen) resideren;
  • Vastgoedbeleggers.
Als belangenorganisatie informeert Mondi haar leden bij voorkeur preventief en houdt zij haar leden op de hoogte van de actuele ontwikkelingen op het gebied van vastgoed in het buitenland of de recreatiewoningmarkt in Nederland met objectieve, informatieve, amusante en betrouwbare informatie. Alle artikelen die Mondi publiceert, worden geplaatst onder auspiciën van de redactie van Mondi.

Mondi monitort de internationale vastgoedmarkt en publiceert en distribueert artikelen via de Belgische en Nederlandse pers met uiteraard bronvermelding.

Deel uw expertise periodiek of incidenteel:
  1. Op luchtige wijze als ervaringsdeskundige.
    Het is leuk om vrienden, kennissen en familie te attenderen op uw ervaringen van oriëntatie- tot na de aankoopfase en het is voor uzelf nog leerzaam ook. Indien gewenst, maakt u gebruik van een pseudoniem.
  2. Op objectieve en informatieve wijze als specialist.
    Mondi biedt een prachtige etalage voor kennis, ervaring, tips en tricks en voorbeelden uit de praktijk, waarbij een deskundige zich uitstekend kan profileren via Mondi en de Belgische en/of de Nederlandse media.
  3. Als blogger of vlogger.
Voor een goed verhaal dat mensen uit boven vermelde doelgroep blijven prikkelen, benut Mondi haar social media kanalen voor extra bereik. Angst om te schrijven, maar wel een goed verhaal? Voor ieder probleem is een oplossing.

RSVP
Help mee aan een transparantere internationale vastgoedmarkt.
Reageer als gastschrijver, -blogger of -vlogger en maak uw wensen kenbaar via de contactpagina.

Mondi streeft altijd naar een constructieve samenwerking zonder het belang van haar leden uit het oog te verliezen. Mondi staat als belangenorganisatie boven alle partijen en heeft daarmee sinds januari 2005 een unieke positie verworven binnen de internationale vastgoedmarkt. 

* Peildatum: 12-01-2020


Facebook Twitter LinkedIn YouTube Andere share mogelijkheden

Geschreven door Rob Smulders
Datum: 05-12-2020

Terug naar overzicht

Lid worden van Mondi: verstandige keuze!

De oorsprong begint in 2001, maar sinds 2005 ligt de focus van Mondi als belangenorganisatie vooral op het preventief informeren van aspirant-kopers en eigenaren van een woning in het buitenland. Mondi beschikt over een schat aan deskundige informatie, ervaringen, een deskundig netwerk en heeft toegang tot waardevolle bronnen om tot een objectief, informatief en betrouwbaar oordeel te komen.

Leden kunnen onbeperkt vragen stellen onderaan de pagina van het landendossier of themapagina naar keuze.

Mondi lidmaatschap Plus of Premium
Snel online geregeld!


Criteria Mondi Professional kwaliteitslabel en het Mondi Approved keurmerk

Meld u aan voor de Mondi nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van praktische waardevolle informatie en actuele ontwikkelingen.
Laat u inspireren door reportages: objectief, informatief en betrouwbaar.

De nieuwsbrief wordt ongeveer 1 x per week verstuurd
Een moment geduld...
Als respons van de website uit blijft,
neem dan contact met ons op.

Contact Sluiten