HomeOver onsLidmaatschapAdviesScan Landendossiers Nieuws Thema's BeoordelingenWebwinkelContact

Albert Heijn biedt Pick Up Point op Schiphol

Dat betekent bij thuiskomst nog lekker nagenieten van de vakantie en geen stress over een lege koelkast.

Op 16 juli opende Albert Heijn een Pick Up Point op Schiphol. Daarmee wordt de thuiskomst voor vakantiegangers voortaan wel heel ontspannen, want alle benodigde boodschappen staan bij aankomst op Schiphol klaar. Klanten bestellen hun boodschappen simpelweg online vanaf hun vakantieadres. Dat betekent bij thuiskomst nog lekker nagenieten van de vakantie en geen stress over een lege koelkast.

Ahold wil de online diensten voor klanten verbreden om klanten in staat te stellen hun boodschappen te doen op ieder gewenst moment én op een manier die hen het beste uitkomt. De introductie van het Albert Heijn Pick Up Point is een belangrijke stap in het realiseren hiervan. Eind 2012 openden de eerste Pick Up Points in Heemstede, Tilburg en Naarden. Met het Pick Up Point op Schiphol staat de teller op elf. Klanten vinden vooral de flexibiliteit en tijdsbesparing die deze manier van boodschappen doen oplevert, prettig.

Paar minuten
Reizigers kunnen voordat ze op vakantie gaan of vanaf hun vakantiebestemming hun boodschappen bestellen en ophalen op het moment dat ze terugkomen. De bestelling wordt door een medewerker in de auto gezet, waardoor het ophalen van de boodschappen slechts een paar minuten kost. In de top 5 van boodschappen die vakantiegangers meteen in huis halen staat brood met 75 procent bovenaan. Groenten (65 procent), fruit (63 procent), kaas (59 procent) en vleeswaren (57 procent) maken het lijstje compleet.

Pakketjes van bol.com
Het nieuwe Pick Up Point is geopend van maandag tot en met zaterdag van 6.30 uur 's ochtends tot 0.00 uur 's avonds. Het Pick Up Point bevindt zich naast P3 (lang parkeren reizigers) en P40 (parkeren medewerkers). Reizigers en medewerkers van Schiphol kunnen ook hun bij bol.com bestelde pakketje ophalen bij het Pick Up Point op Schiphol. Klantinformatie over de Albert Heijn Pick Up Points is te vinden op de website van Albert Heijn.

~lidmaatschappen~


Facebook Twitter LinkedIn YouTube Andere share mogelijkheden

Geschreven door Rob Smulders
Datum: 19-08-2013

Terug naar overzicht

Lid worden van Mondi: verstandige keuze!

De oorsprong begint in 2001, maar sinds 2005 ligt de focus van Mondi als belangenorganisatie vooral op het preventief informeren van aspirant-kopers en eigenaren van een woning in het buitenland. Mondi beschikt over een schat aan deskundige informatie, ervaringen, een deskundig netwerk en heeft toegang tot waardevolle bronnen om tot een objectief, informatief en betrouwbaar oordeel te komen.

Leden kunnen onbeperkt vragen stellen onderaan de pagina van het landendossier of themapagina naar keuze.

Mondi lidmaatschap Plus of Premium
Snel online geregeld!


Criteria Mondi Professional kwaliteitslabel en het Mondi Approved keurmerk

Meld u aan voor de Mondi nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van praktische waardevolle informatie en actuele ontwikkelingen.
Laat u inspireren door reportages: objectief, informatief en betrouwbaar.

De nieuwsbrief wordt ongeveer 1 x per week verstuurd
Een moment geduld...
Als respons van de website uit blijft,
neem dan contact met ons op.

Contact Sluiten